8 Temmuz 2014 Salı

Oto Koltuğunun Üretim Tarihi Nerede Yazıyor?



Bilindiği gibi oto koltuklarının ömrü var. Oto koltuğu ile ilgili nerede bir yazı okuduysam "üretim tarihine bakmayı unutmayın" uyarısı var. Var Ama nerede yazıyor bu oto koltuklarının üretim tarihi?
Biz oto koltuğu alırken seçtiğimiz modelin son çıkan olduğunu bildiğimiz için içimiz rahattı alırken ama  bir türlü bulamamıştık bu üretim tarihini. Yetkililere sorduk, bilmiyoruz dediler. Ambalajında mı acaba dedik ambalajları yoktu. Orasında mı burasında mı derken aramaktan vazgeçmiştik.

Derken Bartu'nun oto koltuğunda bıraktığı gıda artıklarını temizleyelim derken kılıfın içinden etiketi ve üretim tarihini bulduk. 

Bizim gibi arayanlar varsa bilginize...



2 yorum:

  1. Merhaba,
    ben römer, cybex ve kiddy arasında kaldım. kiddy kullanan var mı ? her üçü de alman, cybex,kiddy adac tan çok iyi sonuç almış. kiddy şu anda prima ile kampanyada ve fiyatları bir tık daha iyi. adac testleri araştırırken Römerin testi geçmediğini öğrendim ama burada jokerde satılıyor. http://www.which.co.uk/news/2013/11/britax-withdraws-xtensafix-child-car-seat-from-sale-340216/ . kiddyi blogcuannede gördüm ama onlar bu yazıları sponsorlu yazabiliyor ve malesef mağazalarda da bulamadım. Kime güvenip hangisini alacağımı şaşırdım. deneyimli anneler görüş bildirirse sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, zorlu bir konu ve gerçekten bizde alırken çok zorlanmıştık. Kiddy bilmiyorum. Bizde Cybex ve Römer arasında kalmıştık. Cybex ters oturtulduğunda ve ön büyük parçası sayesinde çok daha güvenliydi ama küçük adamı uzun yolda ters oturttup sıkılmamasını sağlamak ve o ön parçasında bunalmadan yolculuk yapmayı başarıp başarmamak konusunda tereddütte kaldığımız için eledik. Özellikle kısa süreli okula gidip gelirken oturtmak gibi yolculuklarda montu ile de oturtmak gerektiğinde pratik olması durumlarını da düşününce hiç kullanamamaktan endişe ettik. Şu an oğlum 3 yaşında ve onu arkada koltukta uzun süre tutmak çok zor olmasa da ters tutmak biraz zor. Şu an ikinci gebeliğim ve bel sorunlarım ile de kucağıma alıp oturtmakta zorluk çektiğim için arabanın altına bir tabure koyarak kendi çıkıp oturmasını sağladık ve ben ancak eğilip kemerini takıyorum. Bu tarz durumlarda Cybex ne kadar pratikti hatırlamıyorum. Şu ana kadar bir kaza sıkıntı yaşamadığımız için Römer içinde bir şey söylemem zor aslında :) Ama minik adam aracımızda oto koltuğuna oturmadan araba hiç hareket etmedi ve şehir dışında başka bir araç ile kısa mesafe kucağımızda yolculuk ettiğinde de arka kemere ikimizi birlikte bağladım ve o kadar endişelendi ki :) :) Anne sıkı tut, şurdan da tutun falan diyerek koltuğuna güvendiğini gösterdi :)

      Sil