2 Ocak 2014 Perşembe

8. Ay Bartu Neler Yapabiliyor?


Artık dik ve düşmeden çok rahat oturabiliyor.

İlk günlerde avucunun içi ile tutup yemeye çalışırken ay ortasından sonra işaret parmağı ile baş parmağı arasında mercimek tanesi büyüklüğündeki yiyecekleri tutup ağzına atabiliyor.

Adam seçip tepki gösteriyor. Örneğin açken ya da altı kirliyken bana geliyor. Uyku ya da oyun zamanı ise babasına gidiyor.


Suluğunu alıp suyunu kendisi içebiliyor. Ki suluktan çok onun için aldığımız minicik bardaklardan su içmeye bayılıyor.

İlk ev kazamızı atlattık. Yastıkların üzerinden atlayamayan oğlum artık atlayabiliyor ve bu ilk atlaması sonucu yataktan aşağı düştü :( Bir yaralanma olmadan atlattığımız bu kazada ikimizde çoook korktuk.

Alçak sehpa ya da biz yerde yattığımızda bizim üzerimize tırmanıp ayağa kalkabiliyor.

Ayakta bir yere yaslanarak durabiliyor.

Önüne konulan hedefe doğru çok daha hızlı gidiyor (sürünüyor) artık.















Yere düştüğünü fark etmediğim minik bir çikolata parçasını bulan Bartu ilk kez çikolatanın tadına aldı. Bir anlık dalğınlığımdan yararlanan sıpamın sakin durmasından şüpelenip bir baktım ki ağzı yüzü bulaşık. Önce panikleyip ne yapacağımı bilemesem de (Alerji falan yapar diye korktum) sakince alıp elini yüzünü yıkamaya götürdüm. Elinden alacağımı fark ettti hemen ve mızıldanarak itiraz etse de kalan çikolatayı elinden aldım ve geriye hatıra bu kare kaldı :)
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder