3 Aralık 2013 Salı

Anlamadığım gibi, şükür de etmek aklıma gelmedi yıllarca!





3 Aralık Engelliler günü için sosyal ağlarda paylaşımlar da bulundum, destek oldum. Ama elle tutulur gözle görülür bir şey yaptım mı?

Hayır!

Bu ülkede engelli olmak zor dedim yıllarca ama hiç anlayamadım onları. Anne olup bebek arabası kullanmaya başlayınca fark ettim her gün kullandığım kaldırımların engelliler için ne büyük bir engel teşkil ettiğini. Özellikle tekerlekli sandalye kullanmak zorunda kalan insanların ne saçma sapan engellerle kısıtlandığını bebek arabası ile kaldırıma çıkamadığımda, kaldırıma çıkıp karşıma çıkan otobüs durağından bebek arabasını tek tekerlek ile geçirmeye çalışırken anladım. Oğlumu arabanın içinde sarsan şeyin kaldırım taşlarının gelişigüzel dizilmesinden kaynaklandığını ve her gün geçtiğim yolun ne kadar bozuk olduğunu anladım. Zorla atlatmaya çalıştığım çukurlardan geçerken aklıma geldi hep engelliler.

Başıma gelmediği için anlamadığım gibi, şükür de etmek aklıma gelmedi yıllarca....

ANNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder