18 Kasım 2013 Pazartesi

6. Ay Bartu Neler Yapabiliyor?



Bu ay oturmaya başladı. Bir süre oturup sağa sola öne ya da arkaya devriliyor.

Bu ay ilk uçak yolculuğunu İzmir'e Babaanneyi hacıya uğurlamak için yaptı.

Ayaklarını ağzına götürmeye başladı.


İlk Hastalığımızı İzmir dönüşü yaşadık. Ateş ve ishal ile üç gün sabahladık. Babayı odadan atıp oğlumla başbaşa atlattık hastalığı. Hastayken bile şebekliği elden bırakmayan oğlumun sevimli videolarını kaydetmeyi ihmal etmedim.

Bu ay ellerini kukla gibi kullanarak baya eğleniyor. Eller havada sırt üstü yatarken ellerini hareket ettiriyor ve bunada çok gülüyor.

Kitaplarını kurcalıyor, sayfa çevirip bol bol kenarlarını kemiriyor.

Bugüne kadar arasıra yüz üstü yatarken sırt üstü dönebilen oğlum bu ay sırt üstünden yüz üstüne de döndü.

Ses çıkartan minik oyuncaklarına çok seviyor ve ses çıkarttığını keşfettiği şeylerle uzun süre oynuyor.

Kumandaları streç folyo ile kapladım. Her fırsatta kemiriyor.














ANNE

2 yorum:

  1. Merhabalar bende anneliği yeni keşfetmeye başlayan biriyim ve bogunuzu ilgiyle takip ediyorum. Benim kızım 6 bucuk aylik hatta eylülun 3 de 7 aylik olacak. Gece uykumuz iyi olmasina ragmen bu aralar gece devamli uyanip ağlıyor emzirmeme ragmen susmuyor sizde boyle bir deneyim yasadiniz mi ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) yorumunuzu atlamışım yeni görüyorum :( Bartu'da bir sıkıntı yaşamadım şimdi ise Toprak 6 aylık olmak üzere. Doktorumuz 5. ay kontrolünde annesi 6. ayda karakter değişiklikleri olabilir mesela gece boyu uyurken uyanmaya başlayabilir, normal dedi ama bunun için bir şey yapmak gerekir mi bilmiyorum.

      Sil