10 Eylül 2013 Salı

4. Ay Bartu Neler Yapabiliyor?





Yalnız kalmak mı, ne mümkün. Artık onu bırakıp gidemiyorum hiç bir yere. Arada bir ihtiyaç molasını bile ebeveyn banyosundan kafamı uzatarak gideriyorum. 

Artık her an onunla ilgilenmemi bekliyor. Sürekli konuşuyorum öyle ki babasıyla nasıl tanıştığımızı bile biliyor artık.

İstediğini yaptırmak için ağlamaya başladı. Kucaktan bıraktığımız an yaygarayı koparıyor. Ama Allah'dan ısrarcı değil, çabuk susuyor.

Oyun halısındaki kelebekleri tuttuğumuz gibi kopartıp alıyoruz. Anne takıyor oğul çekip alıyor, anne takıyor oğul çekip alıyor... 


Ayaklar artık havada.

Pat pat vuruyoruz. Hışırtılı kitap o kadar güzel ses çıkartıyor ki vurmak için adeta çıldırıyor oğlum. Ki her şeye vuruyor, sabah uyundığını bile yatağına vururken çıkardığı seslerden anlıyoruz.

Yabancılamaya başladı. Dededen çok korktuk, beyaz saçları ile pamuk dede farklı geldi.

Boynu iyice güçlendi. Artık kollarından tuttuğumuzda kafası geride kalmıyor, gövdesi ile kalkıyor.

Aynada kahkahalar atmaya başladık.

Alt dudağını emiyor, ağır ağır bazı gıdaların tadına bile baktı. Herhengi bir şey yutmasa da bizi taklit etmekten memnun.

Gezmeye bayılıyor, anası kılıklı leyleği havada görmüş bu sıpa da :)

Eller ağızda, kulak ve saçlarda gezinip duruyor.

Konuşuyoruz, sohbetler ediyoruz ama ben oğluşumu anlayamıyorum :(

ANNE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder