17 Temmuz 2013 Çarşamba

Bebekler gibi uyumak



Doktoru arıyorum.

-Oğlum gece uyanmıyor ve meme verdiğimde emmiyor, sabaha kadar uyuyor.

        -Evet ne güzel, sorun nedir?

-Uyuyor!

        -Ne güzel işte siz de uyuyun. (Bu cümlenin açıklaması aynen şuydu: Allah'dan belanı mı istiyorsun)


Oğlum daha iki buçuk aylıktı, geceleri deliksiz uyuduğunda.
Kime söylesem Aaa! olmaz öyle, büyüyecek o. Uyandır emzir onu gibi cümleler duydum hep. Oysa Hugg Teyzemiz bir aylık bir bebeğin bile deliksiz uyuyabileceğini söylüyordu.

O mışıl mışıl uyuyor tabi bende mışıl mışıl uyuyor olmanın işime gelmesinin vicdan azabıyla aramıştım doktoru.

Anası kılıklı ne olacak; Uykucu 

Bebekler gibi uyumak dedikleri bu olsa gerek :)

ANNE


2 yorum:

  1. Öncelikle Allah bağışlasın,iyi günlerde büyütün inşallah.
    Benim minnoşlarda böyle deliksiz uyurlardı :D yalnız değilsiniz yani :D Hele kızımı, doyurmak için uyandırmam gerekirdi.Oğlumda sadece acıktığında uyanır sonra devam ederdi.Ben bunu hep, hamilelğimde uyku düzenime bağlamıştım.Öyle bile olmasa gaz sancısı yada sıkıntısı olmayan çocuklar genelde bu halde oluyorlar,huzurlu :D
    Umarım hayatı boyunca böyle kolaylıkla büyütürsünüz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel dua ve dileklerin için teşekkür ederim. Yalnız olmadığımı bilmek güzel. Gerçektende öyle anlar geliyor ki insan ne yapacağını şaşırıyor. Oğlumun tepki ve isteklerini dikkate almaya çalışarak davransamda acaba dediğim çok şey oluyor. Aynı durumu yaşamış annelerden deneyimlerini almak keyifli olacak.

      Minnoşlara ve sana kocaman sevgiler...

      ANNE :)

      Sil